23 Şubat 2011 Çarşamba

Hey JP! You'll always be here :)

22 Şubat Cem Yılmaz gösterisinin ertelendiğini öğrenmemle, içten içe o gece göremeyeceğim için üzüldüğüm I'm Still Here'a bilet almam arasında üç dakika falan vardır herhalde. Evrende herşeyin bir sebebi varsa, çok üzgünüm Cem Bey, bel fıtığınız benim yüzümden nüksetti çünkü ben bu filmi görmeyi çok istedim.

Hani ne yapsa beğeneceğiniz, başkaları "bu ne beeee" dese de savunmaya devam edeceğiniz, ter koksa da, saçları yağdan pişmaniyeye dönse de bayılacağınız adamlar vardır ya - en azından benim var- işte Joaquin Phoenix benim için öyle bir adamdır. 2008 yılının sonunda emekli olacağını (!) açıkladığındaki o pejmürde halini de sevdim, Walk The Line'daki halini de. Kısacası olduğu gibi kabul ettiğim insanlardan biridir :) Sanki arkadaşım hahah

I'm Still Here, Casey Affleck'in ilk yönetmenlik denemesi. Benim aklıma gelen JP ve Casey içkilerini içerlerken "abi bi film yapalım, millet n'olduğunu anlayamasın, çok eğleniriz" fikrinin doğmuş olması.



Filmin çekilmeye başlanmasıyla beraber sanki dünyanın en önemli olayıymış gibi Joaquin Phoenix haberleri yapılmaya başlanmıştı, zaten bu haberlere ilişkin kareleri de film boyunca görüyoruz. Bu işe farkında olmadan dahil olan David Letterman'a 2010 yılında tekrar konuk olan JP günah da çıkarıyor :)

Abisi overdosedan ölmüş birinin uyuşturucuyla bu kadar iç içe olması beni şaşırtsa da "show business" işiyle iştigal edenlerin kendi kafalarında uyuşturucu meselesini meşrulaştırdığını düşünüyorum.

Filmi -pardon mockumentary'i ben sevdim. İzlemezseniz çok şey mi kaybedersiniz, bence evet.

Aslı

**fotoğraf http://socialitelife.com adresinden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder