9 Şubat 2011 Çarşamba

Film Zamanı

!f zamanı gelince bünyemi bi heyecan sarıyor. 7. sanattan çok anlamam ama izlemeden önce hangi filmleri seveceğimi bilirim. Mesela sci-fi, western film sevmem ama polisiyeye bayılırım. Sıkıntı şu ki festival sayfasında tüm filmler müthişmiş gibi anlatılıyor ve kaçırırsak dünyanın sonu gelecek sanıyoruz. Müthiş addedilen bu filmlerin çoğu imdb'de -ki imdb sinema için benim bildiğim en güvenilir kaynak- 5/10 puan almış oluyorlar. Bu sene biletler satışa çıkmadan önce tüm filmlerin konularını, konuları ilgimi çekiyorsa da puanlarını kontrol ederek bir liste oluşturdum. Sırasıyla, Lemmy, Inside Job, Animal Kingdom, Atlıkarınca ve Carancho'yu izleyeceğim. İzledikten sonra filmlerin bendeki etkisini yazacağım. Mesela, geçen yıl Precious bir "çocuğun" korkunç hikayesini işlemesine rağmen o kadar güzel yönetilmişti ki tam ağlamaya meğillendiğim an gülmeye başlıyordum. Umarım bu yılki filmler de Precious kadar güzeldir :)

Diğer yandan bambaşka bir heyecan olan Oscar için son 18 gün. Benim favorilerim yavaş yavaş şekilleniyor. Natalie Portman, En İyi Kadın Oyuncu ödülünü almazsa ben bile bozulurum, Natalie'yi düşünemiyorum. Inception, En İyi Müzik için adayım ama academy ne uygun görür onu 27 Şubat'ta göreceğiz.

Aslı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder